Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2007

Συνεχίζουμε με τρέλα...

Ακούγεται ο γιός του κύρ-Μπίκουλους , ο Εφλούριος :

- Πατέρα εκάποιος εκτυπάει εδυνατά την επόρτα …..

- Καλά γιόκα μου , άμα την ματώσει ,φωναξέ με να πάρω το 166..

- Επατέρα εμιλάω εσοβάρα…..Εκάποιος είναι απ’εξω…

- Εέ ανοιξε ρε τούμπανο……

Μπαίνει ο Γερο-Έλεντορ και λέει στον Εφλόριους …..

- Γεία σας ,θα ήθελα ένα δωμάτιο να ξαποστάσω για την υπόλοιπη μέρα και το βραδυ …

- Επολύ ευχαρίστως κύριε…

- Έλεντορ ,του Επαμεινώνδα και ή τις Χαρίκλειας ή τις Αγλαίας ή του Περικλή.

- Κύριε Έλεντορ όμως στο χαρτί παραμονής επρέπει να γράψω ένα όνομα.Ποίο θα γράψω;

- Τι να σου πω , μμμμ γράψε του Περικλή που ήταν ο πιο όμορφος ……

- Έχετε εταυτότητα ;

- Μάλιστα ορίστε …να και μια μικρή προκαταβολή για την διαμονή….

- Έχετε ετηλεκάρτα ;

- Ναι αλλά γιατί ;

- Να πάρω εμια στο ετμήμα να εξακριβώσω τα στοιχεία σας , εμην χρεωθούμε κιόλας κύριε…..

- Καλά .Δώσε χαιρετίσματα και στον Κυβίκιους

- Ελοιπόν το εδωμάτιο σας είναι το Β7/4*ημ(3x +5y)

- Στον δέυτερο ετσι ; Να σε ρωτήσω και κάτι άλλο ;

- Επαρακαλώ…..

- Γιατί όταν μιλάς βάζεις μπροστά το γράμμα ‘’ε’’ ;

- Ήμουνα για 4 εχρόνια στην πρώτη εμεραρχία του ετάγματος των ιπποτών του ‘’Ε’’ ,εκαι όταν απολύθηκα μου έδωσαν ένα τιμητικό φωνητικό εμπουκουμά το οποίο μου εθύμιζε ότι είμαι ιππότης του ‘’Ε’’ γιατί εχω αμνήσια αλλα εγω άκουσα ελουκουμά και το έφαγα .Έτσι από τότε έχει εκαθήσει στο στομάχι μου εκαι ακούγεται εσυνέχεια.

- Και καλά δεν τελειώνει η μπαταρία του ;

- Εαυτό επαίρνει δυο μπαταρίες μεγάλες που κρατάνε για 1 μήνα.Εσήμερα το εφόρτησα για 6 μήνες..

Σκάει χαμογελάκι ο Εφλόριους και σκέφτεται ο Γέρο-Έλεντορ…(..κι’άλλος πούστης ρε γαμώτο…)

Διψασμένος από το ταξίδι πάει από το μπάρ να πάρει μια σοκολάτα…

- Πιάσε μου μια σοκολάτα σε παρακαλώ…

- Αααα τελειωσε το γαλα….Έχεις βυζία ;

- Εχω βυζιά ….

- Βγάζουν γαλά ;

- Όχι ..

- Πάρε βυζία που να βγάζουν γάλα και έλα΄….

Ο κακόμοιρος ο Γέρο-Έλεντορ βρίσκει ένα τυροπιτάδικο και τρώει μια μερίδα πατσά…και γυρνάει χορτασμένος πίσω στον μπάρμαν….

- Την σοκολάτα φίλε…

- ¨Εχεις βυζιά ;

- Ναι…

- Βγάζουν γάλα ;

- Ναι…

- Εεε φτιάξε κρέμα Γιώτης…..

- Ρε τρελέ μια σοκολάτα θέλω…..

- Έ ναι ρε φιλε φτιάξε μια κρέμα Γιώτης με γεύση σοκολάτα.

Άπορημένος ο Γέρο-Ελεντορ καθώς βρόμαγε η αναπνοή του από τον πατσά ανηφορίζει προς το δωμάτιο του…παιρνει το κλειδί από την τσέπη του και ανοίγει για να μπει……..και…τι βλέπει μέσα ; ; ; ;

Δεν υπάρχουν σχόλια: