Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2007

.............................

Το αίμα κύλαγε σαν ποτάμι και τα κομμάτια από την σάρκα του εκτινάχθηκαν σε μεγάλη απόσταση . Μόλις ο μάγος πατέρας του , Ευκοίλιους , έμαθε τον θάνατο του γιου του καταράστηκε τον εχθρό και κάνοντας τα υπερφυσικά του μάγια . μετέτρεψε το αίμα και την σάρκα του γιου του σε κάτι παραπλήσιο με το όνομα του…δηλαδή…………ΣΚΑΤΑ.. έτσι όλο το βουνό γέμισε με αυτό το απαίσιο πράγμα το οποίο μετά από μια καταιγίδα γέμισε μύκητες και με κάποιες διεργασίες που μόνο ο Θεός είδε , δημιουργήθηκαν κατι τερατόμορφα πλάσματα που αναπτύχθηκαν ραγδαία κάνοντας και πολιτισμό…..Βέβαια κανείς δεν γνωρίζει τι γίνεται σε αυτά τα βουνά , γιατί κανείς δεν τολμάει να πάει έστω να μυρίσει κιολας…..

Τέλοσπάντων ο Γέρο-Έλεντορ πάρα το χέσιμο που είχε κατάφερε να περάσει τα Βουνά της Δυσοσμίας και άρχισε να κατευθείνεται προς την Αδερφική πεδιάδα……………..

Καθώς κατεβαίνει προς την Αδερφική πεδιάδα συναντάει έναν αδερφικό του φίλο τον Μυζίθρους ο οποιος ειχε διωχθει από την πόλη καθως βρωμαγε απαίσια αλλά το κυριότερο επείδη την είχε πέσει σε στρατιώτες του τάγματος που φυλάγανε τον Προεδρίξ .Βέβαια οι κανόνες ήταν ρητοί και ο Μυζίθρους επρεπε να εξοριστεί . Βρήκε λοιπόν φροντιδα και Προδέρμ στο πρώτο χωριό της πεδιάδας ,το φημισμένο Πουστριλί όπου έχει δημιουργηθεί εκ χύσεως …….έεε λάθος……εκ φύσεως ο πασίγνωστος Λάκος με τα Αγγούρια.

Μεγάλη η χαρά του Γέρο-Έλεντορ που βρήκε τον φιλο του μετά από τόσο καιρό……..

- Μυζίθρους , χρόνια και ζαμπόνια εχω να σε δω πως είσαι έτσι σαν γαμώ τον χριστό μου ανάποδα

- Ποπω , βρε κωλό-Γερε μια καλή κουβέντα δεν θα ακούσω από το βρωμόστομά σου…..Άχ ματάκια μου τι κάνεις ελα μου να σε δω….

Πέφτει η σχετική αγκαλίτσα με ένα ψιλοχουφτωματάκι και ……:

- Καλά ρε Μυζίθρους γιατί βρωμάς έτσι ακομα δεν έμαθες να σκουπίζεις τον κώλο σου;

- Όχι μωρε Άκο μου (από το Έλεντοράκο μου), άσε δεν ξέρεις τι πλάκα μου έκαναν…..μου έχουν κόψει το νερό εδώ και 7 χρόνια και δεν μπορώ να κάνω μπάνιο ..γαμώτο….

- Καλά και ο Λάκος με τα Αγγούρια ; Εκεί δεν πήγαινες και έκανες μπανάκι όταν ήσουν μακριά από το σπίτι σου;

- Άκου να σου πω , μου έχουν απαγορεύσει να πηγαίνω γιατί την τελευταία φορά που πήγα χάθηκαν δια οπίσθιας μαγείας 2 αγγουράκια όχι μεγάλα μην φανταστείς να…από αυτά του μέτρου …κατάλαβες και κατηγορούν εμένα ότι τα πήρα…..Εεε όχι και πούστης και κλέφτης ..δίκιο δεν έχω; ; ; ;

- Σκάσε Λούγκρααααα που θα μου πείς εμένα αν έχεις δίκιο…θα σε εφτυνα μωρή βρομιάρα αλλά σκέφτομαι μην με αρχίσεις στα γλωσσόφιλα.

- Όχου καημένε τι περιμένω από σένα ..μόνο να υβρίζεις ξέρεις….αλλά πως έφτασε μέχρι εδώ το τομάρι σου;;

- Θέλω να πάω στο δάσος με τις ‘’τρίχες’’ για να βρώ μια τρύπα για να την βάλω στο φίδι

- Κοίτα εδώ έχουμε και φίδι και …..τρύπα αν ενδιαφέρεσαι….Μμμμμ ναι κάτι πήρε το αυτί μου ότι ήταν η απόφαση του Προεδρίξ…

- Μπά τώρα παίρνει και το αυτί σου μωρή τρύπια….το βαρεθήκες από πίσω;;

- Ναι ρε κατί μικροτσούτσουνους σαν εσένα παίρνει…

- Άμα σου χώσω κανά παλούκι στον κώλο σου

- Θα προτιμούσα κάτι πιο ζωτικό αν πραγματικά υπάρχει όρεξη…….

- Καλά επειδή σε βαρέθηκα πάω σε κανά πανδοχείο να ξεκουράσω την κορμάρα μου.Ξερεις κανα εδώ κοντά , λούγκρα ;;

- Εγώ πάω στο ADAMS Hotel και…

- Ναι και ξεκωλιάζεις την κωλάρα σου χάχάχά….Εγώ θέλω πανδοχείο να ξεκουραστώ καταλαβες ; ; ;

- Καλά…είναι το πανδοχείο του κύρ Μπίκουλους μετα την πλατεία των 0 ευχών. Καλό δρόμο να έχεις πορνό-γερε ….

- Άντε έμπα μωρη να πλύνεις κανά πιάτο τσόκαρο.

.Πραγματικά φάνηκε η αδερφική σχέση που είχανε από την τοσό φιλικη κουβεντούλα που είχανε….Εγώ τους θυμάμαι αλλιώς …..πως αλλάζουν οι άνθρωποί τελίκα; ; ;

Κουρασμένος ο Γέρο-Έλεντορ προχωράει προς το πανδοχείο που του πρότεινε ο Μίζυθρους …Με τα νεανικά χέρια του από τις κρέμες επιδερμίδας χτυπάει την πόρτα .

Δεν υπάρχουν σχόλια: